Motywacja, Trening

Sposoby, na przejście przez trudny czas kontuzji.

Dzisiaj przedstawie wam sposoby na zachowanie silnego nastawienia podczas pokonywania kontuzji.

Wybierz nowe hobby. Coś, co nie jest związane ze sportem lub treningiem. Może to być coś, co na chwilę odłożyłeś.

Nawiąż relacje z innymi osobami, które też przeszły przez kontuzje. Zbuduj swoją sieć kontaktów, abyś czuł się wspierany podczas tego ciężkiego okresu.

Znajdź sposób, aby podzielić się tym, czego się nauczyłeś, przechodząc przez ten ból, cierpienie lub zmianę.

Płacz, wpadaj w furię i bądź zdenerwowany. Wypuść to, wszystko będzie dobrze. Konieczne jest, abyś wyrażał swoje emocje jako część radzenia sobie z kontuzjami lub chorobą.

Szukaj opieki i leczenia. Dąż do właściwej opieki. Nigdy nie przestawaj szukać sposobu na poprawę swojej codziennej kondycji.

Znajdź nowe odstresowanie. Często fitness to miejsce, w którym odpuszczamy. Musisz znaleźć coś innego, co cię przywraca i odmładza. Módl się, uprawiaj jogę, medytuj, czytaj, spędzaj czas na łonie natury lub twórz muzykę. Ja podczas mojej kontuzji, miałem też całkiem ciekawe zajęcie. Naprawa tabletów moich dzieci 🙂

Bądź dobry fizycznie w czymś innym. Jeśli Twoja noga nie działa, buduj górną część ciała, pracując nad podciąganiem, upadkami i ciężkimi wyciskaniami. Zostań lepszym pływakiem, jeśli możesz. Jeśli w ogóle nie jesteś w stanie używać swojego ciała, możesz skupić się na nauce nowego języka lub nabyciu kolejnej nowej umiejętności.

Wyznacz cele. Nie ma znaczenia, jak małe są. Pracuj, aby zwiększyć zakres ruchu lub wytrzymałość podczas swojej przerwy. Wybierz coś, z czym obecnie się zmagasz i osiągnij cele.

Poświęć więcej czasu na robienie czegoś, w czym jesteś dobry lub co Cię interesuje. Musisz nadal robić rzeczy, które przynoszą pewność siebie.

Nie porównuj się do siebie ani do wszystkich wokół siebie. Jesteś dzisiaj sobą. Osoba, która jest w pełni zdolna do zrobienia tego, co w tej chwili, aby utrzymać lub poprawić Twoją kondycję

Zapisuj rzeczy (spotkania terapeutyczne, treningi, myśli itp.), Abyś mógł zobaczyć, poczuć i zastanowić się nad swoim rozwojem, zarówno fizycznym, jak i psychicznym.

Szukaj historii sukcesu, a nie opowieści grozy o innych, którzy byli w podobnej sytuacji i przezwyciężyli lub znaleźli dobrą passę.

Zatrudnij trenera. Zacznij pracować z kimś, kto może z Tobą współpracować przy tworzeniu i monitorowaniu celów oraz przedefiniowaniu Twojej misji. Ta osoba zachęci Cię do rozwoju i poprawy fizycznej i psychicznej.

Postaw na pozytywne nastawienie i skup się na tym, co możesz kontrolować. Możesz spojrzeć na swoją kontuzję jako szansę lub błogosławieństwo w nieszczęściu, że możesz spędzić więcej czasu na czymś innym, co zaniedbałeś. Ponieważ nie zawsze możesz kontrolować samą kontuzję, możesz kontrolować swoją reakcję na to, jak chcesz sobie z nią poradzić.