Motywacja

Poranna rutyna zwiększająca motywację Cz. 2

Poranna rutyna to proces, który trwa około 45 minut do godziny i przygotowuje Cię na dzień, w którym Twoja produktywność i motywacja będą zauważalnie lepsze niż dni, w których tego nie robisz. Zapraszam na część 2.

Medytacja i prowadzenie dziennika

Szybka medytacja na 5 lub 10 minut przed pracą może przygotować Twój umysł na każde zadanie. Po medytacji twój mózg emituje fale alfa, które mogą zmniejszyć stres i niepokój. Możesz wykorzystać czas później, aby ustalić swoje dzienne cele i przypomnieć sobie o swoich miesięcznych celach.

Trzyczęściowy dziennik

Część pierwsza to wdzięczność. Udowodniono, że bycie wdzięcznym za rzeczy w życiu sprawia, że ​​ludzie są szczęśliwsi i mniej zestresowani. Nawet małe rzeczy, takie jak śniadanie, pogoda lub wygodne łóżko, to dobry początek. Przebudowuje twój mózg, aby nie skupiał się na tym, czego ci brakuje, ale na tym, co masz. Ważne jest, aby je zapisać, a samo pisanie pomaga utrwalić je w mózgu.

Część druga to produktywność – czerwono/niebieskie zdania. To pomaga w dyscyplinie. To, co zrobiłem dobrze (medytowałem, ćwiczyłem) piszę na niebiesko, a jeśli zrobiłem coś, z czego nie jestem zadowolony (późno poszedłem spać) na czerwono. Pomaga zachować odpowiedzialność i naprawić te zachowania.

Część trzecia to pamiętanie swoich sukcesów i wizualizacja przyszłych. To szybkie „czego chcę”. Ciągłe zapisywanie celów wzmacnia je i ułatwia pracę i koncentrację, jeśli wiesz, dlaczego pracujesz. Jest to również sposób na sprawdzenie się, jeśli nadal chcesz tych rzeczy. Pamiętanie o sukcesie to tylko sposób na przypomnienie sobie ciężkiej pracy, którą wykonałeś i co osiągnąłeś. Pomaga przypomnieć ci, że jesteś w stanie osiągnąć więcej tego rodzaju sukcesu. Może chcesz przenieść się z Androida na iOS? Napis, że niedługo będzie ci potrzebny poradnik iPhone

Śniadanie

Może koktajl z jagodami, białkiem, płatkami owsianymi, orzechami i szpinakiem? Taki posiłek pomaga ci przygotować się na cały dzień. Mnóstwo błonnika, białka i witamin.

Usuwanie rozpraszaczy + lista rzeczy do zrobienia

Wiele osób odnoszących sukcesy polega na listach „czego nie robić”, a także na listach rzeczy do zrobienia. Dla mnie główne rzeczy, których nie należy robić to: wielozadaniowość, skupienie się na tym, czego nie chcę lub rozpamiętywanie przeszłości. Posiadanie przed sobą tych „nie do zrobienia” pomaga przypomnieć ci o odrzuceniu tych myśli lub zachowań. Jednym z najważniejszych sposobów, w jaki mogę pozostać skoncentrowanym, jest sprawdzanie telefonu dopiero po medytacji, a następnie włożenie go do mojej torby lub gdzieś poza zasięgiem. Dzięki temu nie rozprasza mnie to i wychodzę z nawyku sprawdzania pojawiających się powiadomień.